Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Bye bye

Daar ga ik dan! Over 3 uur en een kwartier vertrekt mijn vliegtuig. De zenuwen beginnen nu dan ook wel een beetje toe te slaan (eindelijk). Tas gepakt, hopelijk ben ik niets vergeten! Mijn vader is al vertrokken. Wel een heerlijk idee dat die straks samen met mijn oommij op staat te wachten in Bangkok. Over drie wekenzal de reis dan ook echt gaan beginnen als ik in mijn eentje in het vliegtuig naar Sydney stap. Ik denk dat ik mij dan pas echtaf ga vragen waar ik aan begonnen ben

Wink

Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en cadeautjes en tot over een half jaar!

Liefs Marloes

Reacties

Reacties

Niels

Hi Marloes!

Veel plezier de komende tijd, misschien dat we je nog in Bangkok spotten! Sturen anders wel even een smsje ;)

Wij hebben trouwens ook een reisblog, is te vinden op http://7000uuravontuur.nl. Als we de mogelijkheid hebben zal ik je blog ff checken!

Kus!

Sarina

Oeeehhh.. spannend!
Succes met de heeeeele lange reis!
You go girl!!

xx Saa

Rosalie

He Loesje!!
Leuk dat ik je gister nog even gedag kon zeggen, heel veel succes/plezier he! Heb je de steentjes nog mee :P

Kus!!! Xxxxxx

Steffanie

Hey Loes,

Heel veel plezier en super veel succes!!!
Ben benieuwd naar je verhalen die komen gaan.

Xx Stef

Arma Heldic

Ik ga je reis volgen Poes.
Erg veel plezier en tot snel! Maak er wat super moois van!!

x x x

Jowi en Marian

Een hele goeie reis gewenst.
Veel plezier en we zullen je volgen hoor.

Samira

He Looezy!
Je zit nu als het goed is ergens in de lucht als begin van je reis! Echt spannend mennn, geniet ervan en hou ons op de hoogte van al je belevenissen! WE WILL MISS YOU!
XXXXX Sam

Robbie

Dat je maar van Colbie mag genieten...

Nils

Heeeeey Marloes,

Beetje zenuwen horen erbij he,houd je lekker scherp en teken dat je leef!
Veel plezier eerst in Thailand...HUG

Nico Zomerdijk

Hey Marloes,

Veel plezier en succes met je reis. Ik zal je missen, maar gelukkig hoef ík niet te wachten tot je weer terug bent.

Groetjes,

Je broer.

Maureen

GOEIE REIS LOESS!!

ik blijf checken hoe het gaat bij je allemaal!

Liefsss, Maureen Loraine en Cheryl ( ook vast van mn ouders!!)

Renske

Hi lief vriendinnetje,
Heeeel veel plezier en een goede start gewenst van deze prachtige reis!! Blijf je zeker 'volgen'...
Luv

Aartje

Hoi Marloes, eindelijk ben je dan echt vertrokken.
Ik wens veel plezier toe en ga voor 300 % genieten
want de tijd gaat erg snel.
X Aartje

Elly

Dag Marloes,
Geniet van je tijd in Thailand, daar samen met Kees bij Co en Meaw. Probeer zoveel mogelijk vast te leggen met je camera. Er zullen zoveel indrukken op je afkomen. We zullen je blijven volgen en berichtjes sturen op je blog. Maar voor nu. GENIET
Liefs Piet, Elly Ruben en Edith

Jenny

ey marloes!!

Spannend! maar ook zooooo leuk leuk leuk! ik zal aan je denken en je berichtjes op je blog volgen! dikke knuf en veel plezier!

Tom

Heej Marloes!

Ahhhh...spannend....
gelukkig houd je ons wel op de hoogte van alle spannende, uitdagende en leuke avonturen die je gaat beleven!
Heel veel plezier!

Groetjes Tom

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!