Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Kort berichtje vanuit Thailand

Hoiallemaal,

Even een kortberichtjevanuitThailand. De afgelopen dagen hebben we veel gezien in de woonomgeving van mijn oom.Hier worden veel souvenirs gemaakt die in Bangkok worden verkocht; houdsnijwerk, Thai silk en van die prachtig bewerkte paraplutjes. We hebben hiervan gezien hoe ze gemaakt worden. Ook zijn de producten hierongeveer helft goedkoper dan in Bangkok. Bangkok zelf schijnt op dit moment blank te staan omdat er erg veel regen is gevallen, goed dat we daar niet meer zitten dus! Ookheb ik ondertussen een Thaise massage gehad. Erg lekker en niet te vergelijken met de prijzen in Nederland.

In Thailand kom je ook overal olifanten tegen (in tempels & souvenirs etc.) dus het kon natuurlijk niet uit blijven om deze in het echt te zien. Daarom zijn we naar een olifantenshow geweest. Deze olifanten konden o.a. darten, voetballen en schilderen. Super leuk en grappig om te zien! De olifanten zelf zien er gelukkig goed verzorgd uit en er word gezegd dat ze hetzelfs leuk vinden om op te treden, wat daar van waar is weet ik verder niet.Soms zie jeolifanten ook gewoon langs de straat bij mensen, alsof het hun huisdieren zijn!

Morgen gaan we naar de Golden Triangle. Dit is het drie landen punt van Thailand, Laos en Burma. De weg er naartoe schijnt een erg mooie route door de bergen te zijn waar veel te zien is. Ik ben benieuwd!

Groetjes Marloes

Renske

Hihi, leuk! Een olifant als huisdier! Haha
Klinkt weer interessant wat je meemaakt Loesje... Goed zo! Veel plezier bij de Golden Triangle. Grappig om te lezen trouwens.. Mijn zus is daar bv ook geweest.
Veel plezier verder. Liefs!

Jenny

Ey marloes, wat een prachtige foto's! je verhalen zijn er leuk om te lezen! liefs en reis-ze xxx

Saa

Hi Marloes en Kees,

Schitterende foto's, mooi verhaal.
Een verschrikkelijke mededeling: de jongste dochter van Tiono is gisternacht overleden. Woensdag is de crematie.

Nou ja.. geniet lekker en de gebruikelijke groetjes gewenst. Oja.. nog van harte met je broer eergister. Ik was zijn enigste visite en heb dus gelijk maar even voor hem en Niek gekookt :)

Yvonne

Hoi Marloes en Kees,
Eindelijk weer internet mogelijkheid in Burkina. Zit nu in Ouaga. Mooie verhalen uit Thailand! Geniet lekker en een dikke zoen voor allebei!