Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Welcome to paradise!

Eindelijk was het zo ver; we gingen op weg naar het zuiden! Vanaf Chiang Mai vlogen we naar Phuket. Phuket zelf is naar mijn mening weinig aan, wel bieden ze vanaf Phuket erg veel verschillende duiktrips aan. Via internet had ik al een duiktrip geboekt naar één van de mooiste duiklokaties in Azi?; de Similan eilanden. Deze trip duurde twee dagen en één nacht en daarbij werden zeven duiken gemaakt. Na op de eerste dag vier duiken gemaakt te hebben was ik doodop en was ik blij naar bed te kunnen. Viel dat even tegen! Het bed was keihard en onder het laken en het kussensloop zat een zijl wat nou niet echt lekker aanvoelde. Ook het dekentje was van jeukstof dat ook nogeens vettig aanvoelde. Slapen zat er dus niet echt in (zo merk je weer hoe verwend we eigenlijk zijn).

Maar oh wat was het even goed GAAAAAAAAAAF. Eenmaal onder water wilde ik eigenlijk niet meer naar boven, zó mooi!! Er waren echt super veel verschillende soorten koralen en ook de visjes raakte je niet op uitgekeken aangezien ik iedere keer weer nieuwe soorten ontdekte. Ongelovelijk hoeveel kleur er onder water te vinden is.
Ook de omgeving boven water was erg mooi (zie foto's bij natuur/landschap kiekjes). Prachtig helder blauw water met onbewoonde eilanden die bestonden uit groen, rotsen en prachtig witte stranden.

Hierna gingen we richting Ko Phi Phi, ook hier keek ik weer mijn ogen uit. Torenhoge rotspartijen steken uit het strak blauwe water. De eerste dag op Phi Phi hadden we gelijk een boottripje geboekt waarbij we lans de eilanden voeren en stopten in verschillende baaien om te snorkelen. Verder had ik ook gelijk (eenmaal aangestoken door het duikvirus) een duiktripje van een halve dag geboekt rond Phi Phi. Deze bestond uit twee duiken en ook hier keek ik weer mijn ogen uit. 'S avonds hebben we nog even gegeten met Niels en Shirley die op dit moment ook op Phi Phi te vinden zijn.

Vandaag zijn aangekomen op Krabi en we gaan zo even kijken wat we morgen gaan doen. In ieder geval heb ik al gezien dat er veel keus is en het zeer zeker weer leuk gaat worden!

Reacties

Reacties

Robbie

Onderduiker!:D

Stuur even wat zon hierheen, de herfst stormt hier om de oren

Sandra

Lieve Loesje!

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! Echt genieten zo te lezen :D Heerlijk! Je foto's zijn ook weer goed gelukt! Veel plezier!

Veel liefs, Sandra, Simon en Sannie :P

P.s. Met Sannie gaat het hardstikke goed! Ze is heel erg lief!!

Steffanie

Hey Loes,

Klinkt allemaal erg leuk wat je allemaal hebt gedaan. De foto's zijn ook heel mooi. Nou veel plezier op Krabi en ik lees wel weer wat je daar allemaal gedaan hebt.

Xx Stef

Renske

Loessie!!!!!!!!
Jaa WOW, heb je ook een onderwatercamera?? Want ik wil wel een beetje meegenieten van al die mooie beelden in de zee!! hihi. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en geniet! Hopen dat de volgende slaapvoorzieningen iets relaxter zijn... Maar goed, er staat weer tegenover dat de mensen in Thailand super goed kunnen masseren natuurlijk!! :P Zou ik lekker gebruik van gaan maken als je weer verrot geslapen hebt, haha! Lief vriendinnetje, genietse verder! En we denken hier aan je! Groetjes ook van mijn ouders, ook aan je vader en je oom!! Kussie

Mandy

Loessssje! :) Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt! Had ook niet anders verwacht dan dat de Thaise eilandjes je wel zouden bevallen.. ;) Weet je vader zich ook nog een beetje te vermaken?
Verder wel leuk dat jullie Niels en Shirley toch nog gezien hebben! Ook al is phi phi niet zo groot natuurlijk.. ;)

Heel veel plezier nog even samen, geniet ervan en denk aan je! :)

Liefss

Aartje

Wat is het leven toch saai hé. Nou geniet maar fijn deze maanden zijn voorbij voor dat je het weet. Is je vader alweer naar huis of heeft hij deze trip ook nog mee gemaakt. XXX Aartje

Ursjuh

Hey meis,

wat weer een heerlijk verhaal!!! Je maakt me wel erg benieuwd! Geniet er voor 100% van want voor je het weet ben je weer in dit koude kikkerlandje en neemt de dagelijkse sleur weer de overhand :-d

kusss ursss

Jennifer

Hii Loesjuh!!

Dat klinkt echt fantastisch! Ik wil met jou heel snel op duikvakantie!:D Ik heb vandaag ook mijn eerste 2 duiken gemaakt in NZ! Fantastisch! Veel vis, vissen ook mogen voeren, heel stoer en ik heb een grot duik gemaakt! Hoe vet! Volgens mij zijn we verslaafd;) haha! Meisje geniet van je laatste dagen Thailand en hopelijk gaan we elkaar zien in NZ!

Liefs!

Nils

Hee moppekoppie,
ik zou een boek gaan schrijven als ik jou was!
Kun je je volgende reis mee bekostigen.
Superstoer en hoor graag meer.......HUG

Yvonne

Hoi Marloes,
Wat een prachtig avontuur! Pas je een beetje goed op je vader? Ik kan hem vanuit Burkina nauwelijks bereiken. E-mail ontvangen lukt wel, maar verzenden niet. Wel kan ik dus je website openen en hoop dat dit bericht geupload wordt. Geniet nog even van de laatste dagen met je vader in Thailand en dan op naar het volgende avontuur!
Dikke zoen voor jou en Kees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!