Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Krabi

Reizen, reizen, reizen....Overal heb ik hetgevoelnet een paar dagen te kort te zijn, zo ook weer op Krabi en dat betekend dat wekeuzes moeten maken watte doen.Gister opKrabi hadden we gekozen voor eentourtje door de mangrovebossen. Goede keus al zeg ik het zelf. We gingen met de kajak door deze bossen heen en werden ondertussen lek gestoken door de muggen maar dat was het zeker waard. Deomgeving was weer prachtig, de mangrovebossen in het water met daarnaast weertorenhoge rotspartijen. Ondertusen werden we in de gaten gehouden door aapjes die zich verder weinig van onze aanwezigheid aantrokken. Erg leuk om dezebeesten ook eens in het wild te zien ipv in de dierentuin. Een leuke afsluiting dus van het mooie Thailand!

Op dit moment zit ik weer in Bangkok zodat ik morgen het vliegtuignaar Sydney kan pakken en paps naar huis. De reis gaat nu echt beginnen!

Reacties

Reacties

Sophie

Spannenddd!! Wat een geweldige verhalen toch weer! Thailand én duiken zijn dus wel een aanradertje?? ;p Die bossen moeten wel heel erg veel indruk op je gemaakt hebben, want dat jij die muggen op de koop toe neemt.. dat zegt al heel wat ;) Geniet, geniet en geniet meissie! Voor jullie beide een hele goede reis!
Dikke kus

Auke

Reeds ben ik alweer immens jaloers. Goede reis en veel plezier in Aussie Aussie Aussie!

Aartje

Het grote avontuur kan beginnen. Ik wens je een goede vlucht en je vader natuurlijk ook. Ik kijk alweer uit naar je nieuwe avonturen in Australie. Pas goed op jezelf. Dikke kus van Aartje

Rosalie

He Loesje!!
Leuk om steeds je verhalen te lezen! Ben erg benieuwd naar je ervaringen in Australie!
Voorzichtig en mis je wel hoor hier in NL!

Xxxxxx

Nico

Hey Zussie!!!
Leuke verhalen allemaal hoor. Maar je duikt je suf! Tegen de tijd dat ik je in Australië kom opzoeken heb je meer ervaaring dan ik!
Ik ben heel benieuwd hoe het je vergaat als je zonder Pa verder reist.
Veel plezier!!!!!

Groetjes,

Nico

piet, elly en kids

Hoi Marloes,
Voor morgen een goede reis. Het gaat nu inderdaad echt voor je beginnen. Alleen verder en het alleen ervaren. Gaat je lukken. Goede reis. We blijven je volgen.
Liefs Piet, Elly Ruben en Edith

Ursula

Hi meis, succes op je echte avontuur! Goede reis en ook een beetje sterkte ;-) ik blijf je volgen!!! :-)

Renske

Hee meis,
Gave dingen ervaar je al zeg! Ik wens je een goede vlucht morgen, en je vader natuurlijk ook!! Op naar het grote avontuur!! hihi. U can do it! Have fun!
Kusje

Elsbeth

Hey Marloes, Wat een leuke verhalen. En zo herkenbaar allemaal. Thailand heb ik natuurlijk ook meerdere keren bezocht.
New zealand een heeeeeeeeele poos geleden. Dus ik ga snel verder lezen hoe je het daar nu hebt :-))

Grt
LC

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!