Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Sydney

Daar ging ik dan... In mijn eentje op weg naar Sydney. De vliegtijden waren zeer ongunstig aangezien ik 's morgens om kwart over zes aan kwam in Sydney terwijl het bedtijd was in Thailand. In het vliegtuig ook geen oog dicht kunnen doen.

Eenmaal aangekomen in het hostel zeiden ze dat ze net een gratis city walk aan het organiseren waren en ik kon dus gelijk mee. Ik vroeg verder niet hoelang deze zou gaan duren en ging er een beetje onbewust vanuit dat het hooguit een uurtje oftwee zou zijn. Niet dus! De tour duurde vier uur waardoor ik nu al aardig wat van Sydney gezien heb maar ook nogal zere poten heb. Dat wandelenvalt niet mee alsje al een uurtje of 20 niet geslapen hebt. Evengoed was het wel erg leuk. Op het moment probeer ik ook even wakker te blijven (zit ondertussen om 30 uur) zodat ik straks om een normale tijd kan slapen en morgen dan hopelijk in het normale dagritme zit. Ik heb al aardig wat mensen ontmoet en gesproken maar tot nu toe nog geen Nederlanders. Zondag ga ik met een Fins meisje naar de Blue Mountains en morgen natuurlijk nog even Sydney in!

Reacties

Reacties

Gertruud

Hoi Marloes, ook al hebben wij nog niet gereageerd volgen wij je wel. Geweldig al die verhalen, nu alles in je eentje ervaren. Geniet ervan en heel veel succes !!!
Groetjes Frans, Gertruud, Maureen, Loraine en Cheryl

ben de Jonge

wij blijven je volgen,geniet er van.

Renske

Jaaa Sidney!! Ik ben ook bij de Blue Mountains geweest!! Enjoy!!!! En weltrusten haha! ;)
Kusje

Aartje

Ik voel met je mee wat betreft het tijdsverschil, eerts maar eens een nachtje goed door slapen dan zal je je een stuk beter voelen. Slaap lekker. XX Aartjer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!