Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Sydney en Nieuw Zeeland

Zoals jullie vast al gelezen hebben had ik de eerste dag in Sydney deelgenomen aan de city-walk die vanuit het hostel georganiseerd werd. Deze ging trouwens langs het Opera House, de Harbour Bridge, de Royal Botanic Gardens en nog een paar minder interessante dingen.

De dag daarop ging ik met Tiia op stap en waren we naar de Wildliveworld geweest. Een soort van dierentuin waarin al het Australische wildlive te zien is. ‘S avonds gingen we op stap met nog een paar jongens uit Engeland en een paar uit Denemarken. Het werd iets later dan we hoopten aangezien we er de volgende dag om half zeven uit moesten voor de dagtrip naar de Blue Mountains.

De Blue Mountains zijn super mooi om te zien. Er staan enorm veel verschillende planten en hoge bomen, afgewisseld met enorme rotspartijen. In de Wildliveworld de dag ervoor was de gevaarlijkste spin van Australië te zien, ik zei hier nog tegen Tiia; ‘die hoef ik niet in het echt tegen te komen'. Helaas zat dat beest ook in de Blue Mountains in kwamen we hem daar al vrij snel tegen. Gelukkig zat hij wel rustig op zijn plek en kon ik er met een grote boog omheen lopen. Bah, wat een eng beest! Ook heb ik hier de eerste wilde kangaroes al gespot, ze zijn erg vermakelijk om naar te kijken.

Op het moment ben ik alweer voor de derde dag in Nieuw Zeeland. Op het vliegveld werd ik opgewacht door Riet, een nicht van me vader, waar ik tijdelijk logeer. Jennifer zit op het moment ook in Nieuw Zeeland en het zou leuk zijn als we samen een stukje kunnen reizen. Helaas hebben we op het moment een beetje moeite met elkaar bereiken. Anders ga ik eerst naar het noorden (de Bay of Islands en Cape Reinga) waar zij al geweest is.

P.S. Dit is mijn nummer in Nieuw Zeeland: +64211848230

Reacties

Reacties

Sophie

Hahaha jammer dat in je 'nieuwe verhaal' met als titel 'godver' niets stond.. had me een spraakmakend verhaal geleken :p
Altijd leuk spinnen.. gok alleen dat dit een heel ander spinnetje was dan die wij hier tegen komen. Brrr! Klinkt allemaal weer zeer goed Loes!! Geniet van de kiwi's!!
Dikke kus

Roooooooooos

HEY SUGAR!

Ik lees je wel hoor, ben alleen een te lui stuk vreten om te reageren.
Ga echt los op je toffe foto's, ziet er zo mooi uit!
Ik ga misschien met een vriend ergens begin volgend jaar (feb/maart) een maand chillen op een berg in Nepal...jij toevallig dan ook in de buurt?

vrede!!

x

Saa

Klinkt erg gaaf allemaal Marloes!!
Hopelijk kan je Jennifer snel bereiken, kunnen jullie samen lekker op stap!

xx

Tess

Hey Marloes!

Begin nu toch wel ernstig jaloers te worden! Oké niet op de enge spinnen maar wel op alle gave dingen die je ziet en meemaakt!

Geniet er van en blijf mooie foto's op je site zetten. Kunnen we een beetje aan de regen ontsnappen hier:)

Dikke kus

Renske

Hee lievie,
Hmmm, ik was ook benieuwd naar het 'godver' verhaal, haha, maar het leek mij geen goed teken, dus gelukkig las ik dit bericht!! Mooi he, die Blue Mountains, ik heb ze ook mogen bewonderen! Ben je nog in het steile treintje geweest? Succes met je zoektocht naar Jennifer en genietse verder van dat prachtige land!!
Liefs van mij

Ruben

Hej nichtje :D
mooi dat alles zo vlotjes verloopt daar,
en ik kan niet wachten tot je terug bent om alle foto's een keer te gaan zien, want ik neem aan dat je niet alles op deze site kwijt kunt..

groetjes

Marloes

Haha ik had dit verhaal al eerder geschreven maar toen plaatste hij hem niet en was ik het kwijt. Uit frustratie heette mijn volgende verhaaltje godver. Er stond in dat ik geen zin meer had om een nieuw verhaal te schrijven. Niet echt boeiend dus :D

Jonas

leuk loes, toffe verhalen, ga door zo!

Jennifer

Loesje!!

Mijn fout qua bereik, zoals ik al zei dacht ik dat dat nr van Wendy was... Stom stommer stomst!;) Maar goed ik zat even te denken, wij komen jou miss wel op onze terug reis naar Auckland tegen! Maar van het weekend bellen we even en dan leg ik mijn geniale plan even voor!;) hihi! Geniet van Bay of Islands! Het is er prachtig! Hostel is super leuk en er is veel te doen; duiken, skydiven!!(doe het daar, ik heb het gezien in Taupo en persoonlijk vind ik bay of Islands mooier, het is er het goedkoopst en de film/foto's kwaliteit is beter dan die in Taupo!), mooie wandelingen en natuurlijk sandboarden @ Cape Reinga!:D

Heel veel Liefs!!

semz

Hee loezj! Wat leuk om af en toe wat van je te vernemen. Heb je ook een foto van die spin? ;)
Ik mis overigens een Marloes in het land hoor!
Wanneer kwam je ookalweer terug ;)?
Geniet ervan en tot je volgende verhaaltje!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!