Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Cape Reinga

Gister ging ik op dagtrip naar Cape Reinga. Onderweg hier naartoe waren verschillende stops. De eerste was ook gelijk de meest geweldige. We stopten bij een groot zandduin om daar te gaan sandboarden! Sandboarden houdt in dat je moet gaan liggen op een bord van schuimrubber met een plastic plaat eronder. Je moet zorgen dat je lichaam op geen enkel punt de grond raakt want dat remt alleen maar af. Als je erg hard gaat kan je afremmen door je voet een beetje in het zand te steken. Aan het begin vond ik het wel eng om te doen omdat de zandberg flink stijl was! Maar na een aantal mensen naar beneden te zien gaan op het bord vond ik het eigenlijk niet zo spectaculair aangezien ze niet erg hard gingen (omdat ze dus veel afremden met hun voeten) en durfde ik het ook wel. Dus Marloesje op het bord en shit zeg wat ging ik hard! Dat afremmen deed maar pijn aan mijn voeten dus ik besloot het niet te doen waardoor ik als een kogel van die berg af schoot. Al de andere stopten op het moment waar het zand vlakker werd maar ik schoot door tot in het water en was daarmee de eerste die het water bereikte. Vervolgens kwam me bord ergens tot stilstand alleen ik nog niet waardoor ik verder vloog door de blubber. Zo wat was ik smerig! (Ik heb geprobeerd een foto van te maken maar doordat ik zwarte kleding aan had en de zon verkeerd stond zie ik er helemaal niet vies uit! :( ) Boven op de berg stond de gids te joelen hoe geweldig hij mijn ‘crash' vond. Eenmaal weer boven op de berg om nog een keer te gaan (ik was nu toch al vies) schreeuwde de gids naar me: WAUW! THAT WAS AWESOME!! HIGH FIVE MATE! Ook in de bus vroeg hij nog of iedereen de ‘ tall dutch girl' had zien gaan en dat ik de beste was die hij dit seizoen gezien had. En dan te bedenken dat dat alleen maar kwam doordat ik het remmen maar pijnlijk vond :P

De stops daarna waren in een prachtige baai waarvan ik de naam alweer vergeten ben, 90 mile beach en natuurlijk Cape Reinga. Ik zou zeggen: Check de foto's in ‘ The beauty of New Zealand' . Een actiefoto van mij op een sandboard komt nog! Ik had de mazzel dat een Nederlandse jongen een foto van mij maakte op me board met zijn super-de-luxe camera.

Vrijdag skydive!! YEAHHHHHH

Reacties

Reacties

Ursula

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA LEKKER LOES!! :-D
Ik zie het al helemaal voo rme en vind het jammer dat ik er niet bij was om het te zien! Bikkel!! ;-)

Liefs
Urs

Inge

hey loesje!

Zeker stoer haha dat had ik ook wel willen zien :D Veel plezier! ik blijft je verhalen lezen

dikke kus ing

Renske

Hahaha, die Loes, wat heb ik ge-lach-en om dit verhaal!!!! Haha. Heerlijk. Ik zag het helemaal voor me!! Stoer wijf hoor! 'The tall-dutch-girl' hihi.
Ga zo ff je foto's kijken. Genieten dit! Kijk telkens uit naar je verhalen. Je zet het leuk neer. Veel succes en vooral plezier alvast vrijdag met het sky-diven!! Super!
Enne, wij gaan van t weekend weg, maar gaan er ZEKER weten eentje op je drinken, want dan ben je er ook een beetje bij!! :D Dikke kus van mij XxX

Renske

Zo hey, wat kan jij stralen op die foto's zeg!! Volgens mij heb je het echt wel naar je zin, haha! :p

Tess

Hahaha! Geniaal!

Ben vet benieuwd naar je foto's!

XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!