Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Het leven van een backpacker

Het backpackersleven is nu echt begonnen: iedere dag boodschappen doen, koken in een keuken die je nog met een stuk of honderd anderen moet delen, op je geld letten, je hele hebben en houwen meeslepen naar de douche aangezien je niet ff lekker in je nakie over de gang kan lopen, kleding net zolang dragen tot hetstinkt zodat je het nietzo vaak hoeft te wassen in zo'n dure wasmachineen je kamer delen met asociale of snurkende mensen.Maar dan nog: ik vind hetgeweldigen wil nog lang niet naar huis.

In de Bay of Islands heb ik een supertoffe Nederlandse meid ontmoet (Doris) en we hebben besloten dat we samen gaan reizen over het noordereiland. Donderdag hebben we samen met nog een jongen en meisje uit Zweden mountainbikes gehuurd en zijn we een stukje door de bergen gaan fietsen. Dat viel nog niet mee! De fietsen waren vrij gaar waardoor ze niet goed schakelden en we nauwelijks de bergen opkwamen. De bergen af was echter wel supertof. Uiteindelijk kwamen we uit bij een waterval en zijn vervolgens hetzelfde stuk weer terug gefietst.

En dan was daar eindelijk de grote dag: Marloes die uit een vliegtuig springt! WAUW WAT WAS DAT GAAAAAAAAAAAAAAF!! Ik wil nog een keer!! Waarom is het zo duur??? Het klinkt heel vreemd maar ik was totaal niet zenuwachtig. Zelfs toen ik al half uit het vliegtuig hing voelde ik geen enkele angst en had ik alleen maar super veel zin in de sprong. De vrije val is echt ongelofelijk gaaf omdat je met een enorme snelheid naar beneden valt, vervolgens als de parachute open gaat is het alleen maar relax. Je hangt gewoon ontspannen in de lucht en geniet van het uitzicht. Kortom: een ervaring die ik iedereen zou aanraden! Eenmaal aan de grond zat ik nog steeds met mijn hoofd in de wolken en kon niet wachten om mijn DVD te bekijken. Helaas moeten jullie wachten tot ik thuis ben om deze te kunnen kijken ;)

Daarna zijn we weer vertrokken richting Auckland en zijn we 's avonds nog even uitgeweest in de bar die bij ons hostel hoort en zijn we enorm uit ons dak gegaan aangezien de Nederlandse kroegen nog wel een voorbeeld kunnen nemen aan de muziek die hier gedraaid wordt. Verder kan je ook lekker dansen als een idioot aangezien je al die mensen toch nooit meer tegenkomt :P

Maandag vertrekken we naar Mercury Bay, op naar het volgende avontuur!

Reacties

Reacties

Aartje

Wat een avonturen ik ben wel een beetje jaloers in mijn tijd beleefde je deze fantastische avonturen niet. dus blijf genieten.
xx Aartje

Soph, urs, ing, rens, san, men, dy, jen en stef

Hi loes!

Vanuit een oergezellig maastricht de groetjes van ons allemaal! Ook wij gaan hier goed uit ons dak want hier kent toch ook niemand ons ;-)

vanmorgen werd het 6 uur en na 3,5 uur slaap waren we in de veren! Het energiepijl ligt daarom wat laag...

Lieve schat, heel veel plezier en geniet lekker! :-)

dikke kus van:
renske
inge
dyan
jenny
steffanie
sophie
sandra
mandy
ursula
mandy

Paula

wat maak je allemaal mee joh! Helemaal te gek voor je.
Wat lief dat je nog aan Brammert's verjaardag dacht, hij was helemaal verguld.
Geniet nog van alle mooie dingen die op je pad komen!!
liefs van ons allemaal

Saa

Woooww.. klinkt vet ZUS! ;)
Je schrijft leuk!! Veel plezier nog!
P.s. Jennifer al gespot?

Mandy

Eeeej lieve Loes,

Net nog even op mn gemak je verhaaltje nogmaals doorgelezen maar klinkt goed! Leuk dat je dat NLse meisje ontmoet hebt! Het is niet gelukt het meisje van duiken te meeten? Hier zou je miss ook nog samen iets mee kunnen doen toch?

Superveel plezier verder, geniet ervan, doe rustig aan ;) en ook ik zal je volgen!

Liefsss en hele dikke kus!

Sandra

Lieve Loesje!

Klinkt geweldig allemaal! Je foto's zijn ook heel gaaf!
Geniet ervan hé! :D

Veel liefs, San

P.s. Super gaaf die skydive!

Niels & Shir

Hi Marloes,

Alles gaat prima dus zo te zien :) Wat is jouw NZ nummer? SMS ons anders even op 0226800810. Wij zitten morgen ook in Taupo (gaan wss skydiven als het weer meezit).

Kus Niels en Shir

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!