Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Bus 'gemist'

Vandaag om tien over zeven vertrok de bus naar Kaikoura, behalve de idioot lange weg is er dan geen weg meer terug naar de rest van het zuidereiland en dus geen glacier hike want de halte na Kaikoura is het noordereiland. Ik wilde proberen om gewoon in de bus te stappen en aan de buschauffeur te vragen of ik met hem/haar mee mocht totdat we weer terug in Christchurch zijn. Het risico op een nee was me echter iets te groot, zeker gezien het feit dat ik vanuit hier wat meer opties heb om naar Franz Josef af te reizen. Ook had ik nog een keer met het kantoor van de Kiwi Experience gebeld en had een ander persoon aan de lijn die mij precies hetzelfde vertelde. Er is echt geen mogelijkheid om de westkust nog een keer te gaan doen zonder eerst het hele rondje af te maken en dus terug te reizen naar Auckland. Dus na een nacht lang gepiekerd hebben besloot ik om de bus van vanmorgen tien over zeven niet te nemen. Ik wil gewoon die glacier hike doen! Dàt is wat ik wil en ik lijk wel gek als ik me laat tegenhouden door die stomme Kiwi Experience of wat geld! Ik kom hier misschien maar één keer en alles wat ik dus moet doen is GENIETEN en dat gaat zeker lukken de komende weken. Vandaag ben ik naar het informatiecentrum geweest en heb een weg gevonden naar de gletsjer; en wat voor één! Morgen neem ik de TranzAlpine trein naar Greymouth en van daaruit pak ik de bus naar Franz Josef. De TranzAlpine trein schijnt één van de mooiste treinroutes ter wereld te zijn en gaat dwars door de Nieuw Zeelandse Alpen. Ik zeg: ik heb er zin in!

En iedereen ook nog een gelukkig nieuwjaar he!

Wink

Reacties

Reacties

Robbie

De mooiste treinroute blijft natuurlijk Alkmaar-Amsterdam Centraal maar het schijnt dat die TranzAlpine redelijk in de buurt komt!

Piet, Elly Ruben en Edith,

Voor jou ook een heel goed en gezond en gezellig nieuwjaar Marloes. Je gaat genieten van je treinreis. Toch nog een positieve draai. Geweldig. Geniet ervan en laat ons hier van de mooie uitzichten meegenieten.
Liefs vanuit een besneeuwd en glad Limmen

Auke

Zeker nog nooit met de trein van Utrecht naar Groningen gereden? ;)

Veel plezier, geniet ervan en ook een gelukkig nieuwjaar!

Renske

Yeeeaaah!!! Wat goed dat je het op deze manier kunt doen!! Goed voor elkaar!!
Gelukkig nieuw jaar ook he!!! :D
Ik kom net terug van 24-uurs uitje met NLP. Jammer dat je dat hebt moeten missen, want het was echt super gaaf!! Details hoor je nog wel. Maar natuurlijk heb jij het daar ook geweldig, dus wat dat betreft heb je een goede keuze gemaakt :P !! Genieten he!! Kussie

Shinook

marlousje!

jij ook een gelukkig nieuwjaar!
top dat je het zo geregeld heb, je moet je idd niet laten tegehouden!

jammer dat je er ook niet was met het uitje het was onwijs gaaf!

Heel veel plezier nog!

Liefs

Jowi en Marian

Het beste voor het jaar 2010 en dat al je wensen maar mogen uit komen.
Goed van je hoor om het initiatief te nemen om toch te zien wat je wilt zien :-)
Veel plezier nog, hier sneeuwt het met regelmaat de laatse paar weken. Vannacht is er langs de kust weer opnieuw wat gevallen, dus weer een zooitje op de weg.
Groetjes van Jowi en Marian

Aartje

Goed gedaan, er zijn altijd meerdere wegen die naar rome gaan. Wat Renske al schrijft we hebben een onwijs gaaf uitje gehad. Geniet van de mooie treinreis en op naar het volgende avontuur.
Liefs Aartje

jonas

Ik ben het met robbie eens, heb weinig meer toe te voegen. smile.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!