Marloes gaat de (onder water) wereld zien!

Heimwee

En niet naar Nederland maar naar Nieuw Zeeland! Australie is echt veeeeel duurder dan Nieuw Zeeland (ik hou mijn verhaal ook kort want internet is ook aso duur), daarbij is het weer helemaal niet beter en kan je uren in de bus zitten en alleen maar hetzelfde zien. In Nieuw Zeeland kon je al die uren uit het raam staren en van ieder moment genieten aangezien het landschap zo mooi en veranderlijk was.


Nu wil ik absoluut niet zeggen dat Australie helemaal niet leuk is want dat is het zeker wel. Vanuit Brisbane ben ik met de Greyhound naar Noosa gereden, een klein surfplaatsje wat ook dichtbij een national park ligt. Samen met Jaap (die ik al in NZ had ontmoet) en Max heb ik een rondje door het National Park gelopen en 2 wilde koala's gespot! De dag erna ben ik naar de Australian Zoo geweest (van Steve Irwin) en dat was echt superleuk! Het was op zich een standaard dierentuin maar daarbij waren een paar leuke extra's: overal door het park liepen hele grote soort van hagedissen, ieder uur was er wel een andere dierenshow te bezichtigen en je kon tussen de kangaroes lopen. De kangaroes waren echt super tam en lief waardoor je gewoon languit naast ze kon gaan liggen, aaien of voeren. Het kon ze allemaal niets schelen!


Verder heb ik surfles gehad. Bij aankomst zei de instucteur: ' goh wat heb jij een lange benen, een groot voordeel met veel dingen behalve met surfen'. Nee he! Ik ben al geen held op een bord en dan krijg ik ook nog eens te horen dat ik met me lange poten er waarschijnlijk meer moeite mee zal hebben dan de rest! Gelukkig bewees ik even het tegendeel want het ging hardstikke goed! Heb een flink aantal keer op het bord gestaan en zelfs 2x van het begin van de golf tot aan de kust op het bord gestaan. De instucteur vond dat ik het erg goed deed voor een beginner en zeker voor een beginner met van die lange poten! Yes, dat doet me weer goed! Super leuk om te doen, hopelijk kan ik verderop nog ergens een beetje goedkoop surfen.


Vanaf morgen ga ik een 3 daagse trip doen naar Fraser Island, hopelijk word dat ook weer op en top fun!

Reacties

Reacties

Urs

Goed bezig Loes ;-) Goed dat je die instructeur even een poepje hebt laten ruiken. Lange benen zijn hartstikke handig ;-)

Sandra

Heey Loessie!

Leuk verhaal weer! En inderdaad... NZ is eigelijk nog mooier dan Australie! Veel plezier op Fraser Island, enne pas op voor de Dingo's he!

Veel liefs, San

Renske

Hihi, ja Urs, jij weet er alles van he ;) :P
Heerlijk lijkt me dat zeg, surfen!! Nou nog ff en je bent weer op Schiphol, je wilt toch niet zeggen dat je daar ook geen zin in hebt he.... :D Hihi... En natuurlijk nog veel plezier eerst op Fraser Island. Leuk!!
Kussie van mij

Saa

Hii Marloes!!

Coool surfen! Heb je daar ook foto's van? Binnekort komt die grote broer van je je opzoeken, zeker zin in?! Nou ook al is het minder mooi, geniet er toch nog maar lekker van. Het is immers zo voorbij! Je krijgt trouwens nog een kleine verrassing van me ;)

Veel plezier nog! Kusjee! Saa.

Sam

Zie je, lange benen rulen gewoon. Dus je kan nu óok nog surfen! Have fun op fraser island, wat het ook mag inhouden ;)!
Geniet ervan en let vooral niet teveel op de centjusss ;)! X

Stephan

Marloes is dus een echte surfchick aan het worden?
Nog best een lang stuk voor iemand die het kort probeert te houden ;)

Tinas

Leuk verhaal Marloes!! Maar waar had je heimwee naar dan? Veel plezier nog en tot snel! Martinas

Aartje

Go, wat jammer geen heimwee naar ons wil je wel naar huis. Geniet nog een paar weekjes en we zien je weer. Groet Aartje

Tess

Hey Marloes!

Leuk dat het surfen zo goed ging! Kunnen we van de zomer een keer samen gaan surfen. Laten we even zien dat lange stelten en surfen heel goed samen gaan!

Geniet er lekker van daar!

Kusz Tess

Mandy

Loesje...! Beetje ons om de bocht leiden met de titel van je bericht he; kun je wel! Haha neejhor meis, ben blij dat het 'leuke' heimwee is...! :D

Geniet er nog even van op Fraser Island! En zal het onthouden dat N-Zeeland (nog) mooier is dan Australie!

Liefss

Marloes

Nee helaas geen surffoto's. Aangezien we de hele tijd in het water waren raadde ze het af om waardevolle dingen mee te nemen naar het strand. Bovendien regende het weer keihard zoals iedere dag hier en voelde ik er dus niet zo veel voor om me camera nat te laten worden.

nils

ik wil je wel ophalen op schiphol hoor!

Johan

Vet dat je ben weze surfen, stiekem ben ik wel een beetje jaloers. Nog haaien gezien tijdens het surfen? :) Veel plezier nog de laatste 3 weekjes

Doris

Hey Loes...hier alles goed. Ben net terug van de east as en vond het eigenlijik erug tegenvallen. :( Wel leuke mensen ontmoet maar ben blij weer terug in de bewoonde wereld te zijn. Hopelijk heb je het nog steeds naar je zin in Aussie.
X

Roel

Heeey Marloes,

Ik heb weer bij gelezen! Ik ben echt jaloers op al die vette dingen die je doet! Zou ook zeker de heimwee naar huis blijven onderdrukken, lekker blijven genieten!

Xxx Roel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!